hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > مناظره | پورمحمدی: بسیاری از مردم حسرت حجاب نیم بندی قبل از پاییز ۱۴۰۱ را می‌کشند

مناظره | پورمحمدی: بسیاری از مردم حسرت حجاب نیم بندی قبل از پاییز ۱۴۰۱ را می‌کشند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرهنگ زبان رضایت و انتخاب است عده‌ای جای زبان رضایت و اعتماد را با زبان تهدید و باتوم اشتباه گرفتند.

پورمحمدی در بخش پایانی مناظره فرهنگی و اجتماعی امشب، در سخنانی گفت: ما در همه مراحل باید انصاف داشته باشیم و ما باید جوری درمورد گذشتگان قضاوت کنیم که دوست داریم آیندگان در مورد ما داوری کنند. برخی از ما می‌گوییم که ۴۰ سال گذشته چه شد؟ ۳۰ سال چه شد؟ ۱۰ سال قبل چه شد؟ یک نمونه دولت نهم که من حضور داشتم خدمات و کارهای بسیار خوبی مانند هدفمندی یارانه ها، انتخابات الکترونیک، مسکن مهر و ... رخ داد که خدمات ارزشمند و گام های بزرگی بود اما در مقابل انتقاداتی هم نسبت به آن وجود دارد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما باید به تحقق و اجرایی کردن دیدگاه و نظر امام و رهبری نسبت به زنان در کشور حرکت کنیم.

پورمحمدی ابراز داشت: مردم شریف ایران شما در آستانه یک انتخاب بزرگ هستید باید میان دو سیاست «جذب حداکثری» و «دفع حداکثری» انتخاب کنید. در همین بحث حجاب بسیاری از مردم متدین جامعه ما حسرت همین حجاب تا حدودی نیم بندی قبل از پاییز ۱۴۰۱ را می‌کشند.

وی افزود: مردم عزیز ما باید انتخاب کنیم میان دولت تصدی‌گر، دولت فضول و مداخله گر و دولت تنظیم‌گر و تنظیم‌کننده؛ شما باید بین دولت فرار از مسئولیت‌ها و دولت قرار انتخاب کنید، زنان، اهالی فرهنگ و هنر دولت قرار شما را سرمایه‌های بی‌بدیل این کشور می‌داند و در جریان مشکلات شما هستند.

پورمحمدی تصریح کرد: ما برای گشودن گره‌ها از همه ظرفیت‌ها، هوش، آبرو، آسایش، پیشینه، صداقت و اخلاص خود استفاده می کنیم و با استعانت از خدا و روح شهیدان و اطلاعت از رهبری ادامه می دهیم.

وی در پایان گفت: همراه شو عزیز، تنها نمان به در، کین درد مشترک… هرگز جدا جدا، درمان نمیشود.

 

منبع: etemadonline-664238

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد